torsdag, december 8

Följ mig!

Har ni sett förresten att ni kan följa min blogg via epost? Om ni skriver in er adress här till höger i den vita luckan så får ni ett mail varje gång jag skrivit något nytt. (Fast mailet kommer typ en dag senare, men ändå).

Idag funderar jag på om jag ska gå och klippa mig igen.... Nu är det ju inte så långt kvar tills jag kan göra det hos min pålitliga Mats, men jag vill ju vara fin till jul... Hoppas bara inte de franska produkterna förstör håret alltför mycket. Mitt hår luktade misstänkt starkt flera dagar efter förra gången, men men... Det kan han säkert lösa sen.

För er som inte vet det så kommer jag hem nu om två veckor och sedan åker jag inte tillbaka (förutom på semester då såklart). Det ska bli skönt =) Har redan bokat in mig på improvisationsteater och dans i vår.

Nu ska jag gå och ringa någon viktig person.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar